CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 30 أغسطس 2008


يا حبُّ!
لا هدفٌ لنا إلا الهزيمةَ في حروبك..
فانتصرْ أَنت انتصرْ،
واسمعْ مديحك من ضحاياكَ:
انتصر! سَلِمَتْ يداك!
وَعدْ إلينا
خاسرين... وسالما!
محمود درويش
**************
يسترك الغياب باسداله
تمتد يداى لترفع البعض
لا استطيع
انسج بعض من الاطياف
تحجبنى
تستدرجنى المتاهه
المسافات اليك و عنك تتساوى
اغيب ..
تغيب ...
لا ادرى

4 التعليقات:

Ahmad Abdulatif يقول...

سمر
عندك تلت مدونات ومش عارف اعلق فين!
شرفتني زيارتك
أدام الله الود
ورمضان كريم

ســـــــهــــــــــر يقول...

جت اوت يا أ احمد

البلوج ده مشترك بينى و بين صديقتى الغاليه ســـــمــــر و استاذنا الكبير مازن دويكات

و البوست ده اللى بتعلق فيه لبختى الحلو بتاعى انا ( ســـهــر )


هو حرف صغير انا عارفه بس عاملنا مشاكل كتير

رمضان كريم

ســمـــر احمد يقول...

يا اهلا بيك يا احمد فى اى مكان ..
انا اللى كنت سعيدة بزيار مدونتك الجميلة ..
وزى صدقتى العزيزة سهر ما قالت البلوج ده انا و هى ضيوف على استاذنا العزيز مازن دويكات .
فى كل الاحوال نورتنا
الله اكرم

قلب شاعره يقول...

كلام جميل جداا .. فى انتظار المزيد ان شاء الله تعالى ...
قلب شاعره..........